FR EN DE ES IT PT
Browse forums 
Ankama Trackers

What guilds are well-known in Rushu?

By -srachi November 12, 2008, 13:41:20
Reactions 49
Score : 1040

Yeah yeah Under the Edge is great too..

0 0
Reply
Score : 9
suirtris|2009-04-12 17:42:00
how about Under the Edge?


Under the Edge is the training guild of Blank, if i'm not mistaken, so yeah, i'd say theyre pretty well off tongue
0 0
Reply
Score : 85

Revolution and Spartan Ignyte are two well known guilds!

0 0
Reply
Score : 3

How about NoMoon?

0 0
Reply
Score : 7
II-Mato-II|2009-04-12 18:30:00
Well here are well-known guilds in Rushu.

-Blank
-Equilibrium
-Critical Failure
-Strom Troopers
-Dragons
-Noir
-Turquoiuse Dofus Hunters
-Pokemon
-Under the Edge
-Deletrious
-Suffragettes
-Einherjar
-Chance
-Revolution
-ShinRa
-Power
-Thantos
-Equinox
-Noir
-Knights of Fortune
-Morda Krev (Maybe I spelt wrong)
-Guardian

I missed few, 'cuse I can't think of names.


Few more for those that may not remember...

Vampires

Band Geek Mafia (STILL my ATF after almost 3 years, shame they are gone sad )

Monsters Beneath Your Bed (or something like that)

Think someone else mentioned Critical Failure earlier, but definitely another one.

Edge (which I don't see anymore)

0 0
Reply
Score : 1324

Blank and Dragons to me are the best known. Dragons is a exclusive guild when i last played (about 2 weeks ago biggrin

~Holypie

0 0
Reply
Score : 197

Isnt Blank lv 100 Guild?
and go opium my guild lol and what about pokemon neo same person owns both

and btw has anyone noticed how many fake guild are commming out like "Da Storm Troopers" and " ' Tropical' " ?
0 0
Reply
Score : 1132

Monsters beneath your bed is no more. Since they were allied with Equinox, most members passed though there afterward.

0 0
Reply
Score : 654
RikkiL|2008-11-13 02:14:00
Oh and let me not forget the Happy Flaming Tofu Guild seems to have gained a lot of support recently thanks to very its relaxed and friendly female leader. (Previously titled Happy Fing (spelt in full) Tofu Guild which got renamed by the mods after idk maybe 3 months under the radar, hehe Lorene)


Oh dart Rikkil I haven't seen this post (dated nov) until now! Yeah those were the days! "Happy F'ing Tofu" was really fun, a lot of chat going on, all kinds of humor and layed back attitude from all the members.. That's rare these days. But sadly I had stuff going on and couldn't keep playing.. so I closed the guild.. But I'm thinking about a grand return soon, I hope I will be able to put together a group as fun as the previous one.
0 0
Reply
Score : 115

maharaja's sticky fingers used to be big...
i really liked their logo.....

0 0
Reply
Score : 373

Im sure alot of the names u've mentioned is shika guilds
Storm troopers , The Eiherjar and ericota

0 0
Reply
Score : 418
OMGshaysOnline|2009-05-05 02:23:00
Im sure alot of the names u've mentioned is shika guilds
Storm troopers , The Eiherjar and ericota


They were originally made on Rushu, which is MUCH older than Shika. The ones on Shika are most likely impostors which perhaps few exceptions
0 0
Reply
Score : 207

omg i cannot let u guys 4gt grace to me it goes grace,noir,thantos,flying daggers,knights of fortune,dragons,storm troopers,blank,suffragettes and power best guilds in dofus and don't even talk about The Guild being 1 of the best i used to be a member and the fell of the planet

0 0
Reply
Score : 3200
MoodyOne|2009-04-28 14:38:00
Few more for those that may not remember...

Vampires

Band Geek Mafia (STILL my ATF after almost 3 years, shame they are gone sad )

Monsters Beneath Your Bed (or something like that)

Think someone else mentioned Critical Failure earlier, but definitely another one.

Edge (which I don't see anymore)


Vampires was disbanded (last year i think)
0 0
Reply
Score : 2853

Sorry to say Soph but Erotica died a loooooong time ago.
Ex member Stryke here, long time sad
RIP Erotica~ 3

Skip~

0 0
Reply
Score : 2853
tee-boon|2009-04-14 05:13:00
Under the Edge is the training guild of Blank, if i'm not mistaken, so yeah, i'd say theyre pretty well off tongue


Lol Under The Edge was not the training guild of Blank, It was the Training guild or something like that for Edge. (Hence the name Under The Edge)

Skip~
0 0
Reply
Score : 2192

Under the Edge is currently Blank's training guild. What happened to Wu Tang Clan? They were pretty well kept about a year ago.

Sophidian ^^

0 0
Reply
Score : 79

Carnage. All guilds hate us tongue

0 0
Reply
Score : 9

What about Paladin? I joined recently and I hear they used to be pretty big and they're starting to re-assemble ohmy

Also what about
-Heroes
-Raptors
-Tropical Storm
-External
-etc..,
rolleyes

0 0
Reply
Score : 715

Has n e 1 mentioned clandisto?
(prob spelled it wrong)

0 0
Reply
Respond to this thread